Sunday 29 July 2012

14 Julai 2012

Majlis Pertunangan...

Alhamdulillah... Selesai sudah majlis pertunangan aku... Bukan apa, takut macam2 jadi... Kita mampu merancang... Tuhan yang akan tentukan segala-galanya... Syukur...

Apa2 pun xlupa juga nk ucapkan terima kasih banyak2 kepada Keluarga dan kawan2 yang telah menjayakan majlis aku yang ala kadar ni...

Ouch... Belum selesai lagi sebenarnyer... Now nk prepare utk Majlis Perkahwinan yang akan diadakan pada 11/11/2012(Ahad)... Pejam celik, Pejam celik, lagi 3 Bulan untuk aku sediakan persiapan Majlis seterusnya...

Pening kepala dibuatnye.. Baru aku tahu sekarang.. Nak Tunang & Kahwin ni memang bnyk kena prepare and sgt memenignkan... Mana tak nya.. Nak cri baju, pelamin, makeup,makan,khemah dan mcm2 lagi lah...
Aduh.... FENIN~~~~~~~~~~

Apa2 pun doakan semoga Majlis Perkahwinan aku berjalan dengan lancar...
Amin......

** Kat sini ada beberapa gambar Tunang nk dikongsi Bersama... (,") cHill~~~~

 
 



 











No comments:

Post a Comment