Thursday 13 December 2012

KISAH HATI....


13.12.2012 (KHAMIS) Jam tepat pukul 8.00 mlm....  

Untuk pengetahuan kawan2, 10.12.2012 (Isnin) lepas, 
genaplah sebulan perkahwinan antara     
"INTAN ZAHARAH & MOHAMAD HAIDI".... 
Aku menadah kedua belah tanganku dengan tanda bersyukurku 
pada ALLAH s.w.t kerana dikurniakan suami yang penyayang dan bertanggungjwab.... Alhamdulilah Syukur.... 


 - Hari Bahagia Yang Di Nanti -

Aidi & Ai Zara


13.12.2012 (KHAMIS) Jam tepat pukul 8.10 mlm....  

Untuk pengetahuan kawan2 juga, kalau ini adalah rezeki yang ALLAH s.w.t berikan pada aku dan suami... Insya-Allah kami dikurniakan Cahaya Mata....
Sekali lagi aku menadah kedua belah tanganku dengan tanda bersyukurku pada ALLAH s.w.t kerana dikurniakan kami Permata Hati... Alhamdulilah Syukur.... 

Untuk menamatkan kisah hidup aku, aku mampu ucapkan TERIMA KASIH kepada kawan2 yang sudi baca Blog aku... 

WASSALAM


(----------Ai Zara & Aidi-----------)


2 comments: